Allt om Swiss Lux & skönhet

Visste du att du har garanti på allt du handlar? Och att frakten just nu är helt gratis? Här hittar du svaren på våra allra vanligaste frågor!

ÖPPETTIDER
Mån-Fre 09:00 -17.00

VÅRA PRODUKTER ÄR I VÄRLDSKLASS - DÄRFÖR KAN VI ERBJUDA ALLA KUNDER GARANTI!

Ja tack - det här vill jag läsa mer om!

Vårt sortiment är resultatet av bevisat verkningskraftiga ingredienser. Hos oss på Swiss Lux finns ingen tvekan - våra produkter är helt fantastiska! Vi vet att våra kunder blir nöjda, det ser vi gång på gång genom de mail, telefonsamtal och till och med efter-bilder som vi får dagligen. Lycklig kunder är en självklarhet, annars är vi fel ute! Därför kan vi med stolthet erbjuda garanti på varenda en av våra produkter. Fick du inte det resultat du förväntar dig av Triphala Diet? Inga problem, du får reklamera. Blev tänderna inte tillräckligt vita? Vi skickar en till tandblekning! Det är vad vi kallar schyst företagande, och det är vad Swiss Lux handlar om. Välkommen till oss!

ATTANS - JAG VILL BYTA TILL NÅGOT ANNAT!

Sugen på Whitening Strips istället för Testovital? Det kommer gå galant!

Att byta produkt är busenkelt. Hör av dig till oss inom 14 dagar via chatt, mail (info@swisslux.se) eller telefon (08 - 502 22 33 19) så får du instruktioner för hur du ska gå tillväga.

FAKTURA, KORT, PAYPAL ELLER CHOKLADMYNT - HUR BETALAR JAG EGENTLIGEN?

Jag har inte fått min faktura - betyder det att beställningen var gratis?

I enstaka fall, ja. Annars har den hamnat i din skräppost. Kolla där eller hör av dig till oss!

Vad ska Swiss Lux med mitt personnummer till?

Jo, om du vill handla mot faktura så behöver vi och Klarna ditt personnummer. Det är faktiskt för både din egen och vår säkerhet. Betalar du med kort eller PayPal behöver du inte uppge ditt personnummer.

Hallå, är mina uppgifter säkra?

Japp, dina personliga uppgifter är i tryggt förvar när du handlar hos Swiss Lux - självklart säljer vi aldrig dina uppgifter till tredje part. Dessutom är de är skyddade gentemot t.ex. manipulation och obehörig åtkomst.

FRAKT - HUR DYRT ÄR DET EGENTLIGEN? OCH NÄR KOMMER PAKETET?

Hur många slantar behöver jag lägga på frakt?

Inga alls faktiskt, för just nu är det gratis! Vi skickar helt gratis och paketet är framme inom 3-4 dagar. Alla! Behöver du kritvitt leende till helgen eller sammetslen hy inom en vecka? Välj express - för den resonabla kostnaden av 49 kronor får du din beställning inom 1-2 dagar. Dessutom skickas alla ordrar gjorda innan 15.00 redan samma dag!

När får jag mina saker?

Väljer du standard? Då har du paketet inom 3-4 dagar, dessutom är standard just nu helt gratis för alla som handlar! Har du bråttom? 1-2 dagar tar det med express!

Jag bor i Panama men ska flytta till England, kan ni skicka dit?

Till England ja, men inte Panama. Vi kan faktiskt skicka till de flesta länder inom EU - en liten fraktkostnad tillkommer men vi lovar att det inte blir en dyr affär! Skicka ett meddelande på chatten, eller ring oss (08 - 502 22 33 19) så får du veta mer.

VAD ÄR SWISS LUX EGENTLIGEN?

Om Swiss Lux och vad som gör oss fantastiska!

Vårt koncept är att utan mellanhänder utveckla ett högteknologiskt urval av produkter som håller internationellt hög standard. Hängde du med? Hos oss hittar du produkter som vi utvecklat från scratch. Tandblekningarna - de har vi skapat med tandläkare, utan mellanhänder. X-Mask Acne Edition? Den är utvecklad av hudläkare, enbart för Swiss Lux. Swiss Lux har sin bakgrund i världens mest framstående land för kosmetika och estetik - nämligen Schweiz. Kunskap är vad som ligger bakom precis allt som du hittar i vårt sortiment.

SAKER DU KAN TÄNKAS VILJA VETA OM ETT KÖP DU GJORT ELLER SKA GÖRA!

Det blev fel! Jag vill ändra min beställning!

Ja! Har den inte gått iväg ännu så är det inga problem, men vi skickar fort så nu har du bråttom med att kontakta oss! Skriv på chatten, maila info@swisslux.se eller ring 08 - 502 22 33 19.

Ni skulle maila en orderbekräftelse! Var är den?

Har det gått mer än 30 minuter efter köpet och inget har kommit, då har den fastnat i skräpposten eller kommit bort! Men lugn, vi kan alltid skicka en ny!

HMM… JAG VILL NOG RETURNERA MITT KÖP

Åh nej! Hur gör vi nu?

Ja det är inga problem! Hör av dig till oss inom 14 dagar via chatt, mail (info@swisslux.se) eller telefon (08 - 502 22 33 19) så får du hjälp av Erik eller Frida med instruktioner för hur du ska göra!

UBER SONIC

Uber Sonic - hur fungerar det?

Om du blir medlem idag får du en Uber Sonic el-tandborste för 1 krona, och tandblekningen Prodental Rx för 0 kr. Uber Sonic skickas till dig i Januari månad och tandblekningen efter tre veckor. Efter två månader får du ditt första refillpaket för 179 kronor, med 2 st fräscha tandborsthuvuden. Totalt får du 6 utskick med refill under ett års tid. Du väljer själv om du vill fortsätta vara medlem efter tolv månader. För varje medlemsår får du både en ny Uber Sonic, och en ny tandblekning!

Vad kostar det att vara medlem?

Din totala kostnad är 1 krona för Uber Sonic, och 179 kronor x 6. Detta blir 1075 kronor. Om du betalar med kort är ditt första utskick dessutom helt gratis, så då sparar du 179 kronor. Frakten är alltid kostnadsfri för alla medlemmar!

FÖR AFFILIATES

Hur kan jag bli affiliate för er?

Vi använder tradetracker och adtraction, du kan tex ansöka på denna sidan att bli affiliate https://adtraction.com/sv/affiliates?adv=750421540 .

Köptes just nu:

+

,